Kiedy produkt
staje się marką

Wyobraźmy sobie nowy produkt wprowadzany właśnie na rynek. Ma on swoją nazwę, logotyp, opakowanie, unikalne cechy użytkowe – wszystko to, co jest potocznie kojarzone z marką – ale tak naprawdę marka jeszcze nie istnieje.

Czytaj dalej >

Semiotics of Brand Gender: What Gender is Your Brand?

In the past, consumers could identify the gender of a brand without major difficulties. It was enough to ensure that the brand’s communications use the sign of a man or a woman, or objects that explicitly represent the world of males or females.

Czytaj dalej >

Kody Facebooka

Analiza ta pozwoliła także na zrozumienie w jaki sposób. poprzez strony fanpagowe, kształtowany jest wizerunek poszczególnych marek i jak go można lepiej kontrolować i ukierunkować przez świadome zarządzanie kodami postów.

Czytaj dalej >

Transmedia storytelling
 i marki

Czy w dzisiejszym świecie rozwoju nowych mediów, ich konwergencji i wielości klasyczne idee storytellingu mają rację bytu?

Czytaj dalej >

Nadchodzi
economy premium

Jakie konsekwencje dla klasycznych marek premium niesie ze sobą zjawisko economy premium? Czy premium może przeciwstawić się zajmowaniu jego terytorium?

Czytaj dalej >

Niepokoje menadżerów luksusowych marek

Patrząc na zjawisko luksusu z perspektywy brand managera luksusowej marki nasuwa się uporczywe i niepokojące pytanie – jak właściwie należy dzisiaj komunikować luksusowość, który ze sposobów jest właściwy i wiarygodny w dzisiejszym kontekście kulturowym?

Czytaj dalej >

Copyrights 2018 Semiotic Solutions