Wykorzystanie symbolicznej mocy tkwiącej w ciasteczku.

Nasze analizy zmian zachodzących w „kulturze ciasteczkowej” pokazały, że warto rozszerzyć platformę komunikacyjną o aspekt kulturowy. Ciasteczko przestało być jedynie okazją, gościnnym poczęstunkiem spożywanym na siedząco do herbaty, a stało się wyznacznikiem stylu (kolczyki z babeczkami, wzory tkanin w ciasteczka, itp.), symbolem przemiany, buntu. Stało się bohaterem różnych niezwykłych opowieści.

Kultura przydała ciasteczkom magiczną moc, jak ciasteczku Alicji z Krainy Czarów czy ciasteczku Wyroczni z filmu Matrix. Uczyniła je znakiem ekscytacji i indywidualnej ekspresji. To kulturowe rozpoznanie otworzyło przed marką nowe możliwości komunikowania.

Efektem naszych prac były propozycje kulturowego pozycjonowania marki. W każdej z nich produkt służył nie tylko do chrupania czy okazyjnego spożywania, ale przede wszystkim działał jak symbol – dawał konsumentowi moc przemiany.

Wybór przez klienta jednego pozycjonowania pozwolił nam pójść dalej w pracach strategicznych i zaproponować konkretne historie, określić bohaterów narracji, system symboliczny, doprecyzować świat marki, korzystać z tego, co oferuje kultura popularna w kontekście ciasteczek.

< Poprzedni Case

Następny Case >

Copyrights 2018 Semiotic Solutions